ПОЛИТИКА по БЕЗОПАСНОСТ 2020, ДЮНИ РОЯЛ РИЗОРТ
31.05.2020
Eкипът на Дюни Роял Резорт вече повече от 20 години предлага един висококачествен продукт на световно ниво. Стремежът е всяка изминала година обслужването да се развива и подобрява и да се предлага услуга на световно ниво.
Като първи приоритет за Дюни е здравето и безопасността за служителите, на гостите на комплекса и бизнес партньори.
Добрите условия и оптималната безопасност са една от първостепенните грижи на комплекса, тъй като безопасността и здравето заедно с качеството на продукта и опазването на околната среда са неделим аспект и отговорност. Ръководството на Дюни се грижи да осигури безопасен и здравословен труд на своите служители. Политиката на управление на Дюни Роял Резорт е насочена към непрекъснато подобряване на условията на труд в съответствие с българското и европейско законодателство, постигане на все по-висока удовлетвореност на персонала от изпълняваната трудова дейност.
Точно за това ДЮНИ преразгледа и подобри и подсили своите политики и процедури за хигиена, почистване и дезинфекциране, при спазване на всички изисквания и препоръки от българското правителство, международната здравна организация и международни бизнес партньори.
Общи положения:
• Всички служители трябва да спазват строго изискванията за безопасност и здраве, спуснати от Международната здравна организация, Министерството на здравеопазването, Оперативният щаб, МВР и Вътрешният правилник на ДЮНИ АД.
• Всички отговорници трябва да проведат инструктаж за безопасност и здраве при КОВИД-19, след който да бъде попълнена инструктажната книга и подписана от всички инструктирани служители.
• Да се спазва строга лична хигиена; редовно миене на ръцете със сапун и вода или използване на дезинфектант на алкохолна основа след след кихане, кашляне, преди ядене и приготвяне на храна, след посещение в тоалетна.
• Да се избягват докосването на лицето, устата, носа и очите.
• Да се избягват ръкостисканията.
• Да се избягва контакт с колеги, ако спецификата на работа не го изисква.
• Да се практикува социално дистанциране – поддържане на поне 1,5 м.разстояние между колегите.
• Да се използват лични предпазни средства като маски, ръкавици, очила, шлемове и др.
• Помещенията, в които работят или се хранят много хора, трябва да са обеззаразени и дезинфекцирани.
• Обществени събирания се организират или посещават само при крайна необходимост.
ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ:
Рецепция и Хотелска част:
. Спазване на социална дистанция при настаняване в лобито на хотела.
• Посрещане на гостите от служители с лични предпазни средства.
• Настаняване и освобождаване на хотела само по двама души едновременне или едно семейство.
• В асансьорите влизат само по двама души едновременно или едно семейство.
• Ненужните вещи, като рекламни материали и др., ще бъдат премахнати от стаите за гости. За обслужващия персонал са подсигурени лични предпазни средства - маски/шлемове и ръкавици. Извършва се допълнително обучение по всички стандарти и процедури за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата за обучение. Спазват се строгите протоколи за миене на ръцете и ежедневен здравен скрининг.
• Подобрените протоколи за дълбоко почистване и дезинфекция ще бъдат внедрени в стаите за гости в хотела, съгласно хигиените планове на Ecolab, разработени в отговор на пандемията COVID-19, използвайки одобрените от EPA продукти за вирусоцидно действие.
• Ще се извършва текуща ежедневна дезинфекция на най-често докосваните зони от гостите в стаите, като светлинни превключватели, дръжки за врати, дистанционни за телевизори, бюра, телефони, кранчета, мивки и др.
• След освобождаването на Хотелските стаи от туристите, ще се извършват по-засилени мерки по почистване и дезинфекция. Прозорците и вратите ще бъдат по-дълго време отворени.
Гостите могат да бъдат сигурни, че стаята им ще отговаря на високите стандарти за чистота.
Общи зони, плаж, басейни и съоръжения:
• Табели ще напомнят на нашите гости да поддържат социално дистанциране. Ще бъдат осигурени станции за дезинфекция за ръце пред входовете и зоните с висок трафик на хора, като рецепция, асансьори, басейни, плаж, фитнес център, барове и ресторанти, детски площадки. Ще се извършват редовни проверки, за да се гарантира правилното функциониране на дозаторите за сапун и дезинфектанти.
• Ще се увеличи честотата на почистване на общите площи. Ежечасово ще се дезинфекцират всички контактни повърхности в общите части като дръжки на врати, бутони на асансьори, парапети, плотове на рецепцията, обществени тоалетни.
• Шезлонгите и масичките около басейна и плажа ще се дезинфекцират регулярно, като всяка вечер щателно ще се почистват и дезинфекцират плажната зона и басейна.
• Плажните кърпи ще се раздават от станции срещу плажни карти, съгласно епидимичните мерки за безопасност, на които също ще има дезинфектант за ръце, а картите ще се дезинфекцират ежедневно.
• По-няколко пъти на ден ще се затварят: детските площадки и клубове, фитнес залата, за основно почистване и дезинфекция. Ще се ограничи броя на гостите в тях. Всяка вечер тези зони също ще бъдат щателно почиствани и дезинфекцирани, съгласно хигиените планове на Ecolab.
• В перално стопанство работниците ще носят маски и ръкавици, спазвайки дистанция. Програмите за изпиране ще са минимум на 60 градуса с добавяне на почистващ препарат и дезинфектанти на Ecolab.
• Основна дезинфекция ще се извършва всяка вечер на всичките алеи и пейки в комлекса, амфитеатъра, КПП –та, зоните за отдих и др.
Анимация:
• Спазване на социална дистанция при провеждането на спортни занимания и игри на открито.
• Дезинфекция на спортните уреди и материали преди и след употреба.
• Цялостно дезинфекциране на детския клуб.
• Организиране на повече занимания, игри и спортни мероприятия на открито.
• Спазване на социална дистанция при провеждане на вечерната Анимационна програма, партита на плажа и на басейна, шоу програми, танцови вечери и др.
Ресторанти и барове
• На всички входове в обектите ще се поставят станции за дезинфекция на ръце на Ecolab.
• Ще бъдат направени модификации в обслужването с храни и напитки: В основните ресторанти храната ще се раздава от готвачи на различните станции, спазвайки правилата за социално дистанциране и безопасност. Бюфетите ще са преградени с прозрачни прегради и госта ще може само да посочва конкретното ястие.
• За спазването на мерките за социално дистанциране и предотвратяването на струпване на много хора в основните ресторанти по време на храненията, ще се определят часови пояси за гостите според номер на стая или етаж.
• Ще бъде обозначен с указателни табели, стикери и ограничители еднопосочния поток за преминаване на гостите покрай бюфета, както и спазването на социална дистанция.
• Ще се увеличат предлаганите ястия на шоу кукинг бюфетите. Ще се запази богатото разнообразие на предлаганите храни и напитки.
• В А-ла-карт ресторантите ще бъдат спазени всички епидемични изисквания и техния капацитет на обслужване ще бъде завишен максимално.
• В ресторантите и баровете няма да има станции на самообслужване. Гостите ще могат да се възползват и от услугата рум-сервиз по стаите, срещу заплащане.
• Основно почистване и дезинфекция ще се извършва преди и след всяко хранене в търговската зала и текуща дезинфекция на всички контактни повърхности (бюфети, дръжки на врати, маси, столове, детски столчета, прегради) съгласно хигиенните планове на Ecolab, които ще се регистрират в разработените чек листи за ресторанти и барове.
• Ресторантите и баровете ще работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално отдалечена обстановка между масите, съгласно изискванията и след всеки гост ще бъдат дезинфекцирани.
• Обслужващият персонал във всички барове и ресторанти е подсигурен с лични предпазни средства - маски/шлемове и ръкавици. Ще бъде проведено допълнително обучение по всички стандарти и процедури за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата за обучение, включително строгите протоколи за миене на ръце, ежедневен здравен скрининг и проверки на температурата.
• В утвърдения регистър на почистващите и дезинфекциращи препарати в обектите за хранене се използват само продукти на Ecolab със съответните разрешителни, сертификати и информационни листи за безопасност при тяхното използване.
• Всички доставчици на хранителни продукти, консумативи и услуги ще бъдат допускани в обекта след регистрация във „формуляра за външни посетители, спазвайки всички противоепидемични изисквания.
• Стремим се непрекъснато да повишаваме степента на безопасност на реализираните храни и напитки като проучваме, изучаваме и анализираме всички потенциални опасности, свързани с производството, съхранението и реализацията на кулинарни продукти. Всички известни данни за потенциалните опасности включително COVID 19. За подобряване на свойствата на произвежданата кулинарна продукция се проучват и използват, както световния опит така и новите открития в познанието възникване на опасностите.
• Ние поддържаме високо квалифициран, специализиран и мотивиран персонал. Ние се стремим всеки служител да осъзнава важността на своите действия по отношение безопасността на произвежданите и реализирани продукти за предпазване на здравето на нашите гости.
• Осъществява се засилено прилагане на всички процедури от вече интегрираната система за управление на качеството и безопасност на храните, съответстваща на изискванията на EN ISO 9001:2015 и системата НАССР, разработвайки нови работни процедури и задължителни обучения по отношение на насоките и информацията, от различни здравни организации, като Световната здравна организация (СЗО), Центровете за контрол и превенция на заболяванията (CDC) и местните органи за обществено здраве.
Висшето ръководство на ДЮНИ насърчава поддържането на фирмена култура, която приема здравето и безопасността на персонала и гостите на комплекса като неразделна част от управленската философия и се ангажира да осигури адекватни ресурси за изпълнение на поставената цел – постигане на качество и здравословни и безопасни условия.
Ако тази статия ви е харесала, моля харесайте ни във ФБ – CalistoTours
ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ПРЕДСТОЯЩИ ЕКСКУРЗИИ И ЦЕНИ, МОЖЕТЕ ДА РАЗГЛЕДАТЕ НАШИЯТ САЙТ https://www.calisto.bg/