С нея Вие получавате:
- денонощна квалифицирана медицинска помощ, транспорт до медицинско учреждение и лекарства в случай на внезапно появило се по време на пътуването или престоя Ви в чужбина, заболяване или злополука;
- обезщетение в границите на определения в застрахователния договор общ лимит на отговорност при настъпило застрахователно събитие;
- възстановяване на разходи направени в резултат на настъпило застрахователно събитие;
- коректно и партньорско отношение, в случай на застрахователно събитие от международна асистираща комапния EUROCROSS ASSISTANCE тел: +359 2 804 3 804 и факс: + 359 979 46 91.
Застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ може да сключи всеки български гражданин, както и постоянно пребиваващ в Република България чужденец, в добро здравословно състояние на възраст между 1 и 74 навършени години към датата на сключване на застраховката. При определени условия могат да бъдат застраховани и по-възрастни граждани.
Застраховката важи за цял свят с изключение на територията на страната, чийто гражданин сте или където се намира постоянният Ви адрес.
Чрез специализираната Асистираща компания – EUROCROSS ASSISTANCE , „ЗД ЕВРОИНС” АД Ви осигурява бърза и квалифицирана помощ съгласно избраните условия и лимити на покритие.
Какво покрива застраховката?
Застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ покрива рискове от настъпване на неблагоприятни за Вас застрахователни събития групирани в Опции, както следва:
„Опция А”
Медицински разходи извършени в чужбина при злополука или акутно заболяване свързани с:
- транспортиране с медицински транспорт до най-близката болница или лекар;
- амбулаторно лечение;
- хонорари на лекари или друг медицински персонал;
- прием в болница;
- провеждане на изследвания;
- рентгенова диагностика;
- лекарства и лекарствени средства по предписана от лекар рецепта, които са необходими и са част от лечението;
- спешна стоматологична помощ в случай на абсцес, пулпит или екстракция на зъб;
- разходи за репатриране.
„Опция Б”
включва покритите рискове по „Опция А”, както и следните допълнителни рискове:
- разходи за транспортиране на тленни останки;
- смърт и трайна загуба на трудоспособност вследствие на злополука;
- дневни пари за болничен престой;
- кражба, загуба и забавяне на багаж;
- забава на полет;
- спасителни разноски;
- правни разноски;
- гражданска отговорност към трети лица.
В застрахователният договор могат да бъдат включени и други застрахователни покрития и лимити по Ваше желание и при съгласие на „ЗД ЕВРОИНС” АД, като за целта се издава добавък. Застрахователната премия и лимита на отговорност са предмет на допълнително договаряне.
Покритие “Мултитрип” за многократни пътувания в чужбина в рамките на една календарна година.
Това покритие е подходящо за всички лица, които често пътуват в чужбина или за онези, които пресичат границата на България повече от 1(един) път в рамките на 1 (една) календарна година.
Застраховката е валидна за неограничен брой пътувания в чужбина, като продължителността на всяко едно от тях не надвишава:
- ефективен престой до 30 календарни дни;
- ефективен престой до 60 календарни дни;
- ефективен престой до 90 календарни дни.
Застрахователното покритие за всяко пътуване е не повече от избрания ефективен период, считано от датата на пресичане на границата на Република България при тръгване, до датата на пресичане на границата при завръщане.
Изберете това покритие, което най-пълно отговаря на потребностите ви.
Как се сключва застраховката?
Застраховката се сключва по избор на застрахования за следните покрития:
Основно покритие – Опция А
Разширено покритие – Опция Б
Покритие “Мултитрип”
Какъв е срока на застраховката?
Застраховката се сключва за срок от 1 до 365 дни.
Каква е застрахователната сума?
Застрахователната сума представлява общия лимит на отговорност, който поема „ЗД ЕВРОИНС” АД. Тя се определя в евро и се договаря между Вас и Застрахователя съгласно избраната от Вас Опция и описаните в Общите условия на тази застраховка лимити.
Отговорността на „ЗД ЕВРОИНС” АД по конкретен застрахователен договор не може да надхвърля договорения в него общ лимит.
Обезщетенията за конкретен риск не могат да надвишават определения в Общите условия лимит на отговорност за съответния риск.
Каква е застрахователната премия?
Размерът на застрахователната премия се определя в евро на база действаща тарифа на „ЗД ЕВРОИНС” АД и се заплаща в левова равностойност по курса на БНБ в деня, в който се сключва застрахователния договор. Тя се определя в зависимост от периода на застраховката, избраните покрити рискове и лимит на отговорност.
Застрахователната премия се заплаща еднократно при сключване на застрахователния договор. Към застрахователната премия се прилагат различни:
Надбавки
в зависимост от възрастта на застрахования, броя на застрахова ните лица и ако пребиваването в чужбина е свързано с:
- извършване на физическа работа;
- упражняване на спортове с повишен риск.
Отстъпки
- при подновяване на застрахователния договор и липса на щети от предходната година;
- ако сте притежател на Auto CarD или ваучер;
- за корпоративни клиенти;
- за групови пътувания.
Какво да направите при настъпване на застрахователно събитие?
В срок до 48 часа уведомете Асистиращата компания и потърсете съдействие от нея на телефон: EUROCROSS ASSISTANCE тел: +359 2 804 3 804.
Важно: Използването на EUROCROSS ASSISTANCE е задължително при настъпване на застрахователно събитие на територията на Турция!
В случай, че не уведомите EUROCROSS ASSISTANCE в указания срок или я уведомите, но не посетите посоченото от EUROCROSS ASSISTANCE лечебното заведенито, Вие сам трябва да заплатите разходите за оказаната Ви спешна помощ, след което трябва да предявите претенцията си пред „ЗД ЕВРОИНС” АД.
В случай, че не сте ползвали услугите на EUROCROSS ASSISTANCE е задължително в срок до 7 дни да уведомите „ЗД ЕВРОИНС” АД по един от следните начини:
В Ликвидационен център на „ЗД ЕВРОИНС” АД
В агенция на „ЗД ЕВРОИНС” АД във вашия град
По факс 02 / 965 -15-26
На електронен адрес: office@euroins.bg
Също така да:
- докажете по безспорен начин настъпилото застрахователно събитие и претенцията си към „ЗД ЕВРОИНС” АД по основание и размер;
- спазите всички указания, дадени от „ЗД ЕВРОИНС” АД или от EUROCROSS ASSISTANCE, както и да окажете съдействие за определяне размера на обезщетението;
- уведомите „ЗД ЕВРОИНС” АД, ако извършените разходи са платени или поети от медицински схеми, здравноосигурителни дружества, други застрахователи, правителствена или частна медицинска програма и др.
В случай на кражба на багаж, вие сте длъжен:
- в срок до 24 часа от установяване на кражбата да я декла рирате и докажете пред местните полицейски или други упълномощени за това органи. Документът издаден от съответните органи и декларация трябва да бъдат представени на „ЗД ЕВРОИНС” АД;
- да докажете съществуването и стойността на откраднатите предмети по процедура, установена от съответните институции.
При предявяване на претенции за загуба или забавяне на багаж вие трябва да:
- представите фактури за закупени вещи от първа необходи мост, декларация или удостоверение с описание на причините за загубата или забавянето на съответния багаж, издадени от авиокомпанията-превозвач, както и билет за полета.
При предявяване на претенции за забава на полет вие трябва да:
- представите декларация или удостоверение с описание напричините за забавянето на полета, издадени от авиокомпанията-превозвач, както и билет за полета.
Застрахователно обезщетение
При условие, че не сте ползвали услугите на EUROCROSS ASSISTANCE, застрахователното обезщетение се определя и изплаща след проверка на представените от Вас комплект оригинални документи подробно описани в Общите условия на застраховката, доказващи настъпването на застахователното събитие.